direktoreОвих дана у медијима пратимо нашег Генералног директора Милана Кркобабића како "представља" ЈП Пошта Србије као веома успешно и профитабилно. У том представљању никако не спомиње ко је за то заслужан. Руководство или ми радници?! Да ли профит долази из "неке канцеларије"

или из технологије?

 

 

Због свега тога долази до искривљене слике у јавности да су радници "презадовољни" условима рада, платом, и целокупним животним стандардом, док је права истина да нам плате никад нису биле мање и да су услови за рад све тежи. Уводе се нове услуге, проширују постојеће а истовремено се нико од дела руководства (домаћина) није запитао да ли се посао може квалитетно обавити са постојећим бројем извршилаца. Да ли је неко из своје удобне канцеларије упознат да се због недовољног броја шалтерских радника стварају гужве у шалтерским салама и да наши корисници искаљују своје незадовољство баш на том малом броју шалтерских радника. Да ли је упознат да се због недовољног броја поштара и достављача формирају "двојке", "тројке" (носе више од свог реона) а да су за те послове "плаћени" кроз стимулацију (замазивање очију) а не кроз корекцију зараде чиме се директно крши Колективни уговор. Сличних проблема има много и на осталим радним местима, али одговорни не знају или "не желе да знају" да проблеми постоје. С` обзиром да Генерални директор често спомиње да седи са исте стране стола са репрезентативним синдикатима делује нам да га чак ни они не обавештавају адекватно.

Надамо се да ћемо овим дописом бар донекле упознати Генералног директора са постојањем проблема у Предузећу, јер нам се чини на основу његових изјава да мисли да у ЈП Пошта Србије тече мед и млеко. Такође се надамо да ће се направити неки корак у решавању истих. Ако се не направи помак у решавању текућих проблема ма колико они били велики или мали употребићемо сва средства синдикалне борбе да се побољша статус запослених!

САМО ЗАДОВОЉАН РАДНИК ЈЕ ДОБАР РАДНИК !!!!

Допис који смо послали Генералном директору поводом стања у предузећу можете прочитати ОВДЕ.